Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozhraní pro skupinové odesílání SMS v JavaME
Kubina, Tomáš ; Kubánková, Anna (oponent) ; Kovář, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možnostmi balíčku Wireless Messaging API pro vytvoření aplikací využívajících pro svoji funkci příjem a odesílání krátkých textových zpráv. Popisuje programovací jazyk JavaME, základy formátování a posílání SMS, detailní rozebrání balíčku Wireless Messaging API, aplikaci, jež je součástí diplomové práce a konečně bezpečnostní politiku jazyka JavaME.
Jídelní menu pro mobilní telefony s Bluetooth
Dzurňák, Tomáš ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro mobilní telefon a stolní počítač, která umožní v restauraci pomoci mobilního telefonu procházet jídelní menu a následně zadávat objednávky. Stolní počítač poskytuje informace z jídelního menu a spravuje objednávky. Stolní počítač je schopný komunikovat naráz s více mobilními telefony simultánně. Komunikace mezi mobilním telefonem a stolním počítačem je realizována pomoci bezdrátové technologie Bluetooth. Uživatelské rozhraní mobilní aplikace je navrženo tak, aby se ovládalo intuitivně a bylo dostupné ve více jazycích. V závěru jsou navržena možná pokračováni v projektu.
Lokalizace pomocí aplikace určené pro platformu Java ME využívající GPS
Figurny, Radek ; Morávek, Patrik (oponent) ; Růčka, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření MIDletu schopného přijímat data z externího GPS modulu připojeného k mobilnímu telefonu přes rozhraní Bluetooth a tato data ve vhodné podobě prezentovat uživateli. V teoretické části práce je popsán navigační systém GPS, jeho historie, parametry a jednotlivé části. Dále je zde popsán systém Bluetooth, protokol NMEA 0183, geodetický systém WGS 84 a programovací jazyk Java a jeho část Java ME. Data jsou z GPS modulu přijata ve formátu NMEA 0183 a jsou dále zpracovávaná tak, že z nich vyčteme relevantní údaje, jako jsou aktuální zeměpisná poloha, nadmořská výška, rychlost, počet viditelných satelitů a přesnost určení zeměpisné polohy a nadmořské výšky. Uživateli bude umožněno uložit si svoji aktuální polohu a k ní přidat krátký popis. MIDlet rovněž bude umožňovat uložení polohy hledaného bodu a k tomuto bodu bude uživatele navigovat. MIDlet byl vyvíjen ve vývojovém prostředí aplikace Netbeans s vývojovým balíčkem (SDK) od firmy Nokia určené pro platformu Symbian OS s60 3. edice FP1, který obsahuje s60 emulátor a s60 MIDlet pro kompilaci v telefonu. Vytvářený MIDlet se bude skládat ze tří hlavních částí. První část bude zobrazovat základní parametry polohy, jako jsou zeměpisná poloha, nadmořská výška, rychlost, přesnost určení polohy a nadmořské výšky, datum a čas. Druhá část bude uživatele informovat o směru severu a jeho aktuální zeměpisné poloze. Třetí část bude zobrazovat směr k zadanému bodu a vzdálenost k němu.
Mobile player for multimedia content presentation and processing
Króner, Tomáš ; Číka, Petr (oponent) ; Müller, Jakub (vedoucí práce)
Master’s thesis deals with developing of multimedia application that allow play and receive multimedia files as audio and video. In thesis introduction, there is theory overview about programming language J2ME, its parts and divisions in couple of chapters. The applications developing begin by choosing focus groups and also group of devices that agree with present trends about mobile devices. The next part undertakes selecting development tool NetBeans IDE based on requirements for multimedia develop and also undertakes selecting software development kit Nokia SDK and its short definition. Afterwards, the application and its basic classes and methods are briefly characterized. The chapters of classes and methods are divided according algorithm level, following development description dividing aspect. Program functions are enriched with flow diagrams completing written text, which have marked important points of program. The main chapters describing algorithm parts begin with define audio and video play. The other pages include description of network connection a data transfers. In every part the programmer part, algorithm is analyzed first and than general options and functionality of this area. In file play part, it is selection of file and proceeding to launch playing with function control possibility. In case of network connection, it is access to network and data handling, eventually communication with each other in client - server hierarchy and consequential multimedia content playing. In the end of development part, reader is cognizant of application fault handling that is inherently part of every application working with I/O data. Next chapter is devoted to future development a design resulting to present process. In the thesis it can be found also application description from user’s point of view, user manual a solving incurred problem situations. In the instructions, there are contained screenshots of described parts of program. Reached results and reviews are summarized on the end of the thesis.
Jednoduchý IS pro mobilní telefony pro evidenci hovorů
Matejovič, Martin ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ščuglík, František (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá programovaním aplikácií pre mobilné zariadenia, technológiou Bluetooth, implementáciou programov ktoré túto technológiu využivajú a technológiami a nástrojmi ktoré sa využívajú na mobilných zariadeniach.
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
Demonstrační aplikace Symbian S60
Hlobil, Marek ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá operačním systémem Symbian S60 pro mobilní telefony. Je zde popsána struktura operačního systému Symbian a rozebrány jsou jeho stěžejní části. Hlavním cílem práce je demonstrace možností tohoto operačního systému na příkladě. Pro tento účel byla vytvořena aplikace vprogramovacím jazyce Python, která filtruje zprávy SMS na základě uživatelem definovaných pravidel.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.